Altijd direct terug kunnen vallen op de specialisten van iFresh

Met FileMaker ZEKER kan jouw organisatie altijd gebruik maken van de kennis en ervaring van iFresh. Of het nu gaat om het oplossen van een probleem, het meedenken bij een lastig issue of het helpen bij piekbelasting. Met het FileMaker ZEKER pakket staan wij altijd voor je klaar!

Het FileMaker ZEKER pakket bestaat namelijk uit een SLA / Service contract. Omdat we je zo goed mogelijk van dienst willen zijn, zijn de afspraken die we maken per case verschillend. Zo weet je zeker dat wij je helpen daar waar jij er behoefte aan hebt!

Het FileMaker ZEKER pakket is dus niet 1 vast product. We stemmen het graag af op jouw specifieke wensen!

Direct sparren met onze professionals

Wellicht heb je zelf goede web developers, die veel weten van FileMaker. Dan is het toch een fijne gedachte dat zij kunnen sparren met vakgenoten met veel ervaring bij grote en middelgrote bedrijven. Met collega’s die dagelijks bezig zijn met programmeren, coderen, hosten en optimaliseren. Met het FileMaker ZEKER programma weten onze specialisten wat er speelt binnen jouw organisatie, zodat ze snel kunnen helpen als het nodig is.

Ziekte en vakantie

Hoeveel passie je eigen FileMaker developers ook hebben voor hun vak, zelfs zij kunnen een keer ziek worden. En een goede vakantie is ook wel eens lekker. In die gevallen is het handig dat jouw organisatie kan terugvallen op het FileMaker ZEKER pakket. Onze specialisten staan voor je klaar, zodat je je geen zorgen hoeft te maken of de applicaties wel blijven werken.

Wat is een Service Level Agreement?

In een SLA overeenkomst of service contract wordt voornamelijk de kwaliteit van de diensten die worden geleverd beschreven. De overeenkomst kan zowel een contract tussen externe als interne partijen zijn. Dankzij de SLA overeenkomst ben je als afnemer altijd op de hoogte van de invulling en de kosten van de diensten die je inkoopt en kunnen wij als leverancier afgerekend worden wanneer de afgesproken kwaliteit niet geleverd wordt.

Ondanks dat een SLA/Service contract in principe voor iedere dienst op te stellen is, zien we dat er met name binnen de volgende dienstverlening gebruik van gemaakt wordt:

  • ICT
  • Facilitaire dienstverlening
  • Gezondheidszorg
  • Helpdesk
  • Bewaking
  • Reparatie
  • Postbezorging

In de overeenkomst bepalen we onder andere de exacte omschrijving van de diensten die afgenomen worden. Verder staat er natuurlijk alles in over de duur en de beëindiging van het contract. Benieuwd wat er nog meer in een SLA overeenkomst thuis hoort? Neem dan gerust contact met ons op, we bespreken de mogelijkheden graag aan de hand van jouw wensen!

FileMaker ZEKER van iFresh, daar kun je van op aan!

Als sinds 1992 maken onze FileMaker specialisten indrukwekkende FileMaker applicaties met een geweldige gebruikerservaring. Ook als het op het beheren van FileMaker applicaties aankomt ben je bij iFresh aan het juiste adres. Of het nu gaat om e-commerce, orderverwerking, marketing automation, finance, sales of CRM applicaties, onze specialisten bieden je de professionele ondersteuning die je nodig hebt!

Wil je graag meer weten over FileMaker ZEKER van iFresh? Neem dan gerust contact met ons op.

Neem contact op of stel een vraag over FileMaker ZEKER

Contact

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.