Tegenwoordig zijn er in de Apple AppStore en Google PlayStore talloze Inspectie apps te vinden. Veel van deze apps zijn direct in te zetten voor het uitvoeren van standaard inspecties binnen diverse branches. Maar wat als jouw organisatie uitgebreidere of specifiekere inspecties uit dient te voeren? Dan loop je al snel tegen het probleem aan dat de standaard apps niet toereikend zijn. Gelukkig ben je hiervoor bij iFresh wél aan het juiste adres! Lees snel verder en ontdek waarom!
Zoals gezegd bestaan er tegenwoordig veel standaard inspectie apps. Deze zijn in de basis goed, maar vaak is het niet mogelijk om hiermee jouw gehele inspecties snel en vakkundig uit te voeren.
iFresh ontwikkelt op basis van Claris FileMaker wél specifieke inspectie apps die perfect aansluiten op het werkproces van jouw organisatie. De inspecties zijn dan eenvoudig uit te voeren vanaf een Apple iPhone of iPad. Al onze inspectie apps genereren bovendien mooie en overzichtelijke PDF-rapportages met o.a. foto’s en/of filmpjes. We zorgen er ook nog eens voor dat deze PDF-rapporten volledig aansluiten op de huisstijl van het bedrijf.
Een inspectie app geeft inspecteurs en andere werklieden van jouw organisatie digitale inspectieformulieren, audits, checklists etc. mee wanneer zij werken op locatie. Op die manier kunnen zij op locatie direct alle belangrijke bevindingen vastleggen in één centraal systeem. Zo voorkom je de rompslomp die het omzetten van handgeschreven notities naar een online document met zich meebrengt.
Bovendien is de informatie die de werklieden vastleggen direct inzichtelijk op kantoor en voor andere medewerkers. Zo is de samenwerking tussen bijvoorbeeld werkvoorbereiders, uitvoerders en projectleiders ook direct veel meer gestroomlijnd.
– Inspectie voor de scheepvaart
– Inspectie voor renovatie en schilderwerken
– Inspectie voor woningen en bedrijfspanden
– Inspectie voor elektra en gas
– Snel en eenvoudig verschillende keuringsformulieren opstellen
– Rechtstreeks rapporteren van bevindingen
– Bij goedkeuring direct certificaten genereren
– Kosten en/of onkosten registreren
– Nieuwe werknemers sluiten snel aan op het gewenste werkproces
– Meer grip op werkproces